zondag 11 oktober 2009

Druk, druk, druk...

I know, ik loop een beetje achter met mn vakantieverhalen :(. Ik heb het de laatste dagen zo druk gehad! Woensdagavond had ik een vergadering (bleh!). Donderdagavond heb ik, samen met ons mam, wat voorbereidingen getroffen voor vandaag. Vrijdag heb ik eerst gewerkt (op mn vrije dag), toen 's middags personeelsfeest gehad en daar moest ik vervolgens eerder weg om 's avonds competitie te darten. Zaterdagmiddag heb ik met Loes cup-cakejes versiert (ook ter voorbereiding van vandaag), ben ik naar de kapper geweest en had ik 's avonds meidenavond met de havomeiden. Voor vandaag hadden we een mini- vrijgezellenfeest geregeld voor Linde en daar ben ik net van terug. Jaja, Linde gaat volgende week trouwen!!! Leuk hè!!!
Het was allemaal erguhh gezellig!!! Maarrr, ik ben er voort ook wel een beetje moe van hoor. Ook wel een beetje mijn eigen schuld want het was alle avonden toch ook wel ietsjes te laat geworden...hmm...hihi. Ik ga nu dan maar ook lekker slapen ipv een heel verhaal typen :). Maar ik beloof, deze week meer over vandaag...en nog over mijn vakantie... Trusten!!!

2 Comments:

Viv said...

Wat leuk dat Linde gaat trouwen...van harte gefeliciteerd :)

Anita said...

Owwwwww wat een leuke bezigheden heb je toch allemaal!! Behalve die vergadering dan haha.
Hoop dat je een beetje bijgekomen bent, dan zie ik je vanavond!!
Ben heel benieuwd naar de rest van je vakantieverhalen.
See ya.