zaterdag 17 oktober 2009

Florida: Dag 12

De dag terug naar huis :(. We zijn om half acht opgestaan...met een giga kater :(. Maar ja, eigen schuld, dikke bult! We hebben ontbeten en zijn toen naar de Boleros gegaan, waar iedereen met de kleur paars moest verzamelen. Om kwart over negen werden we allemaal geroepen en begon het uitchecken. We werden vervolgens met bussen naar het vliegveld gebracht. Daar hebben Patrick en ik heel de dag doorgebracht. We vlogen pas 's avonds en met al onze koffers door Miami sjouwen zagen we niet zitten. Uiteindelijk hebben we eigenlijk nog best een gezellige dag gehad :). We hebben wat gegeten, gedronken, gekaart, geshopt en gehangen. Rond 6 uur vertrok ons vliegtuig. We hebben helaas geen fijne terugvlucht gehad. We hebben dan ook geen oog dichtgedaan :(. Helemaal brak kwamen we dan ook op Schiphol aan (dag 13). Daar stond een verassing ons op te wachten...ons mam!!! Dat was erg leuk want nu konden we op de terugweg al onze verhalen vertellen. Ook een goeie manier om wakker te blijven :). Oh, ik weet nu wat een jetlag is hoor!!! Ik heb er bijna 2 weken last van gehad. Maarrrrr...het was het helemaal waard! We hebben echt een GEWELDIGE vakantie gehad!!! Ik heb zelfs een beetje heimwee :). Ik wil zeker nog een keer naar Amerika!!!

4 Comments:

Anita said...

Bedankt voor je reisverhaal!!
Keileuk om te lezen en te zien.

Mika said...

Ok, nu heb ik toch echt zin om richting de zon te gaan. En nu nog even nagenieten lijkt me. Mika (www.mikascrap.typepad.com)

Marie-claire said...

Voor mij is het nu 10 jaar geleden dat ik in Amerika ben geweest en heb nog steeds heimwee! Dus dat gaat niet zomaar over!!!

Groetjes Marie-claire

Viv said...

Ik zie jullie helemaal stralen op die laatste foto dus ik kan wel zien dat jullie het te gek hebben gehad!

Zelf ben ik nog nooit in Amerika geweest, wie weet....

Nog een fijne zondag, Viv