vrijdag 2 oktober 2009

Florida: Dag 4 (deel 1)

Oh, ik heb geen tijd meer gehad om te posten. Te druk met werken, bijslapen, strijken én winkelen met Linde :). Ik heb eindelijk de broek die ik al zolang wilde. Yeah! Hi! Morgen gaan we weer winkelen. Dit keer in Heesh, scrapspullen halen voor mijn Florida-boekje. En het is dit keer extra leuk want er ligt een leuke bon op mij te wachten (de vergoeding voor mijn melkpak-portemoneetjes-artikel). Dat wordt leuk shoppen!!! Ik ga nu lekker slapen maar voor de nieuwsgierigen onder jullie nu alvast snel één foto van het dolfijnzwemmen...de rest komt snel!

4 Comments:

HARTENKERSJE said...

oh oh wat ben ik jaloers....die bijzondere contact met de dolfijn!!

Marcia Hamelijnck said...

Ohhhh leuk he?! Ik heb een paar jaar geleden in Miami Seaworld met dolfijnen gezwommen. Vond het echt heel speciaal!

Anita said...

Daar heb je FLIPPER!!!!!!!!
Tegek zeggen ze, zwemmen met dolfijnen! Het zijn ook zo'n lieve beesten he. En ze lachen altijd ;)
Ben benieuwd wat voor leuke broek je hebt gekocht!

Mandy said...

WAUW!!! Wat een mooie foto van jou en de dolfijn!!! Aan alle gave foto's te zien hebben jullie een wereldvakantie gehad!