woensdag 14 oktober 2009

Florida: Dag 9

Vandaag zijn we om half negen opgestaan en hebben we ontbeten in de Windjammer (ontbijtbuffet). Daarna zijn we van boord gegaan. Deze dag waren we in de Bahama's, in de hoofdstad Nassua. Hier hebben we eerst wat gewinkeld en zijn we naar het Hard Rock Cafe geweest. Na het winkelen zijn we met een taxi naar Paradise Island gegaan, een mooi strand. Hier hebben we wat geluierd en in de zee gezwommen. Of eigenlijk moet ik zeggen, met de golven gespeeld :). Wow, wat een golven zeg!!! Zo hard heb ik ze nog nooit gezien en we mochten er gewoon in zwemmen. In het begin vond ik het helemaal geweldig maar toen ik er eenmaal klaar mee was, kon ik niet meer uit het water komen! Serieus! Je zat natuurlijk helemaal onder het zand (ik had spontaan een cupmaat groter *lol*) en dat wilde ik dan even afspoelen. Maar was ik dan eenmaal schoon, dan kwam er weer een golf en daar lag ik weer helemaal onder het zand! Oh!!! En Patrick maar lachen aan de kant.....grr *lol*....Na een paar uurtjes zijn we weer terug gegaan naar de boot en hebben we daar nog even bij het zwembad gelegen. Rond 5 uur gingen we terug naar de kamer om wat te relaxen en om ons klaar te maken voor de avond. Deze avond was het Captain's Dinner, oftewel gala-kleding! Ik had een cocktailjurkje meegenomen en Patrick een nette blouse. Omdat Patrick niets anders had, had hij wel een nette spijkerbroek aan. Gelukkig was dit geen probleem. Van te voren kon je een fotoshoot laten doen en dat leek Patrick en mij ook wel leuk. Uiteindelijk hebben we maar 1 foto genomen want ze weten natuurlijk wel wat ze daarvoor moet vragen :). Maar met deze foto zijn we erg blij!...
Na het eten hebben we met Karry en Michael wat gedronken in Boleros (een bar) en zijn Patrick en ik nog naar de welcome-show wezen kijken. Toen was het weer bedtijd:)

1 Comment:

Viv said...

o jee een tafel schikking... maar gelukkig voor jullie dat dit goed uitpakte, dat hadden we in Kreta ook bij de BBQ.
Zo kom je wel aan de praat met mensen die je anders misschien nooit zou hebben ontmoet :)

Leuke foto`s weer!