donderdag 22 oktober 2009

Kadootjes Linde en Mark

Natuurlijk moest er gescrapt worden voor Linde's bruiloft! Ik heb een koffertje gekocht en deze vervolgens gepimpt. Dit bedacht ik me natuurlijk wel weer op het laatste moment en ik had helaas geen charmantere foto van Linde en Mark op voorraad :). Sorry Linde *lol*. Linde's babykamer krijgt waarschijnlijk veel accenten met rood & witte stippen dus dit koffertje vond ik wel gepast :).Naast dit koffertje (met geld) hadden we ook nog, samen met Thijs en Loes (die trouwens een hele leuke kaart voor Linde had gescrapt!), een speelkleed gekocht voor de baby. Verder had ik nog wat kleinigheidjes gekocht; sokjes & paddenstoellampjes. Oh, zijn die lampjes niet schattig??? *lol*Omdat we nu eigenlijk alleen maar kadootjes hadden voor de baby, wilde ik graag ook nog iets aan Linde zelf geven, als aandenken aan HUN dag. Daarom heb ik een zilveren medaillon gekocht en heb ik hun trouwdatum op de voorkant laten ingraveren. Ik heb er vervolgens links een foto van Mark&Kuta ingedaan, en rechts een foto van de 12 weken echo. Dadelijk als de baby geboren is, kan ze hier een foto van haar kindje in doen (of wat ze zelf wil natuurlijk). Op de achterkant mag ze dan nog, als ze dat wil, de geboortedatum laten ingraveren. Zelf vond ik het wel een heel leuk idee *lol*. Maar ja, ik ben dan ook helemaal verslaafd aan mijn eigen medaillon! :)

2 Comments:

Linde said...

En wij zijn super blij met alle kadootjes!! Véélste erg verwend!

Viv said...

Wat een leuke, lieve cadeautjes..en het koffertje is zo leuk geworden. Dit ga ik zeker onthouden!

Fijn weekend, viv