dinsdag 6 oktober 2009

Lady Antebellum!

Deze band (Lady Antebellum) heb ik "ondekt" in Amerika....GEWELDIG!!! Ik heb daar meteen hun album gekocht en deze de laatste week al helemaal grijs gedraaid! Nu was ik net even op youtube aan het kijken en kom ik erachter dat dit nummer (HET nummer waardoor ik het album wilde kopen) helemaal niet op het album staat. Haha!! Maar de rest van het album is ook zo mooi! Het was me daardoor nog niet opgevallen :). Dit nummer blijkt hun nieuwste single te zijn van een album wat pas in 2010 uitkomt. Ik zou zeggen....een hele goeie reden om terug te moeten naar Amerika *lol*. Hmm, toch jammer dan hè, dat internet...daar gaat mn smoes *lol*. Maaruhh, dat wordt dus bestellen! :)

1 Comment:

Viv said...

Gaaaaaaf, kan me voorstellen dat je het album hebt gekocht!