maandag 26 oktober 2009

Scrappen...

Oh, ik heb er weer helemaal zin in....scrappen!!! Ik ben begonnen aan mijn Florida-boekje en ik heb er zo'n plezier in :). Normaal heb ik het na een paar pagina's wel gehad met een boekje en kan ik niet wachten tot ik klaar ben (stom hè) maar met dit boekje blijft het leuk om bezig te zijn! Nu wil ik het juist niet snel af hebben *lol*. Ik ben een transparant boekje aan het maken en dat vind ik ook zo leuk om te doen. Maarrrr...het ligt nu denk ik ook vooral aan het onderwerp wat ik aan het scrappen ben. Super om al die foto's te scrappen waar we zo'n leuke en fijne herinneringen aan hebben!!! Morgenavond ga ik gezellig een avondje scrappen bij Linde. Heb er nu al zin in! :)

2 Comments:

HARTENKERSJE said...

Fijn te horen en veel plezier bij Linde, doe haar de groeten!

scraplfs Kirs,

mijn mood is ook eindelijk weer terug, pas nu na de zomervakantie!!

Viv said...

Leuk dat je er weer zin in hebt, ben benieuwd naar het resultaat :)