dinsdag 17 november 2009

CAC "Verf"

Deze week was het weer mijn beurt om het thema te kiezen voor de Crazy Amigo Challenge. Aangezien ik heel het weekend aan het klussen ben geweest met verf, vond ik het wel leuk en gepast om als thema dit keer "verf" te kiezen. Na het schilderen van Linde's kinderkamer ben ik dan ook maar meteen even doorgegaan met een verjaardagskaartje *lol*. De foto is helaas alleen niet zo scherp :(. Ook ben ik klaar met mijn Florida-boekje. Yeah! Ik ben er erg blij mee! Van het weekend maak ik foto's en dan laat ik het snel zien :).

5 Comments:

Anita said...

Hartstikke mooi kaartje Evi, en ik ben er heel blij mee ;)

Gayle Page-Robak said...

Such a beautiful card...love how you have created your star from newsprint...so clever...looks great with that little one standing there...close enough to touch it! Hugs, Gayle.

Amy said...

It is gorgeous and a great inspiration..I adore the large size star!!

Audrey said...

Prachtig!

Viv said...

Wat een leuk kaartje :)