woensdag 4 november 2009

Getuige!

Met Linde's bruiloft was ik getuige! Leuk hè! :) Een foto van het tekenen...
Nog heel even en ik kan ook weer wat creatiefs laten zien :). Ik ben volop bezig met mijn Florida-boekje en het schiet al aardig op! Ik heb mijn scrapspullen inmiddels in de huiskamer liggen... Ik heb een soort van mobiele-florida-scrapspullen-tas "samengesteld". Nu kan ik, elke keer als ik een uurtje heb, even aanschuiven of zo met spul en al bij Linde verder scrappen. Tja, heb je een scrapkamer...gebruik je hem nog niet *lol*. Maar ja, zo kan ik én scrappen én eredivisie-live kijken én film kijken én met Patrick kletsen én..., allemaal tegelijk. Dat is toch wel makkelijk met een wat groter projectje :). Anders ga ik me net zo'n kluizenaar voelen in mn eigen hok *lol*. Maaruuh, als mijn boekje klaar is, dan verhuist alles weer netjes terug en gaat mijn scrapkamer weer in gebruik hoor! Ik beloof het...hè Patrick...*lol* *lol* *lol*

1 Comment:

Viv said...

Mooie foto van jullie tweetjes :)

Leuk dat je weer aan het scrappen bent geslagen, handig zo`n mobiele scraptas!!!