zondag 20 december 2009

Meet Sjors...

...onze nieuwe huisgenoot!!!

Sinds vandaag hebben wij er een huisgenootje bij...Sjors! Al langere tijd wilde Patrick graag een parkiet of papegaai. Ik was hier echter niet zo blij mee want ik ben een beetje bang van vogels. Nou ja, bang...dat is een groot woord maar laat ik het zo zeggen, echt prettig loop ik niet over de Dam in Amsterdam *lol*. Ohh, al dat gefladder! En een vogel beet pakken of zo, o jee, no way!!! Maar ergens wilde ik zelf toch ook wel héél graag een huisdier. Ik ben opgegroeid met altijd wel iets van een huisdier in huis en dan mis je dat toch wel. Aangezien een hond bij ons echt niet kan, ik voor katten nog 1000x banger ben dan voor vogels en onze vissen elkaar in het verleden hebben opgegeten (ja, echt!), ben ik nu toch maar overstag gegaan. Een grote papegaai vond ik toch echt net iets teveel van het goeie maar een klein dwergpapegaaitje...daar kon ik me nog wel in vinden.

Patrick gaat hem nu tam maken, rond laten vliegen, dat soort dingen. Dan hoef ik hem in ieder geval niet te vangen of zo. (Patrick heeft er vandaag al een keer achteraan moeten rennen....ohh, ik lag zo in een deuk!!!)
Enne, het eten&drinken geven en er tegen praten, ja, dat moet mij nog wel lukken haha. Ik zal misschien wel iets meer moeten gaan stofzuigen rondom maar ach, daar hebben we een kruimeldief voor, toch?! En wat dat betreft...Patrick is altijd, ondanks zn vele uren werk, een goeie helpende hand dus daar maak ik me geen zorgen over!

Ohh, ik vind het stiekum toch echt wel heel gezellig en leuk hoor!!! :)
Enne, wie weet....angsten zijn er om overwonnen te worden, toch?!

6 Comments:

Klaartje said...

Wat een leukerd! hihi!

Linde said...

Hij is echt leuk! Ik wil hem wel snel ontmoeten!

Audrey said...

Wat leuk, wij hebben er ook zo een gehad!

Anita said...

Gezellig.........een nieuwe huisgenoot.
Veel plezier ermee.

mama said...

Leuk! Wat een mooi beestje! Ik kom snel kijken (als de sneeuw weg is:))

Angèle said...

leuk zo`n nieuwe huisgenoot :)