donderdag 17 december 2009

Surprisespel...en buikgriep :(

Afgelopen zaterdag hebben we met de havomeiden weer het surprisespel gespeeld. Het was erg gezellig!!! Omdat Marina jarig was geweest én een nieuw huis heeft (prachtig!!!!), hadden we wat kadootjes voor haar meegenomen. Ik had onder andere dit doosje voor haar gemaakt. Hier hadden we geld ingestopt zodat ze zelf iets leuks kan kopen...
Voor het surprisespel had iedereen ook leuke kado's gekocht. Het spel had ik zelf, in combinatie met Party & Co, gemaakt. Ik was deze avond echt op dreef met het tekenen. Iemand hoefde maar 3 lijntjes op papier te zetten en ik wist wat het was. Zo lollig!!! Ik hoop dat het dit weekend ook zo goed gaat, als we het spel bij ons mam thuis gaan spelen :).

Helaas kwam ik alleen niet zo fit terug. Op het eind van de avond kreeg ik steeds meer buikpijn en hoe dichter ik bij huis kwam, hoe beroerder ik me voelde. Uiteindelijk heb ik heel de week met buikkrampen en misselijkheid in bed gelegen. NIET leuk!!! Ik kan nu weer een beetje wat eten en vooruit maar het is nog steeds niet geweldig :(...

2 Comments:

Anita said...

Ohhhhh wat vervelend, hoop dat je snel weer helemaal bent opgeknapt.
Beterschap!!

Viv said...

Leuk doosje, Evi!!! Ik hoop dat je je weer wat beter voelt!