dinsdag 26 januari 2010

Bla bla bla...

Hij is uit!!! De nieuwe cd van Lady Antebellum, de geweldige country-band die ik in Amerika heb ontdekt. Ik heb de cd in Amerika besteld en hij lag vandaag meteen in de bus. Yeah!!! Ik heb hem net natuurlijk meteen geluisterd en het is weer een prachtige cd! Dat wordt weer grijs draaien in de auto :).Ik heb er nog een kookboek van Jamie Oliver bij! Ik heb mijn blunder goed opgelost en Jamie's Amerika geruild tegen Jamie's Italie. Deze krijg ik nu van ons mam voor mijn verjaardag. Vandaag heb ik er stiekum al een receptje uitgemaakt :). Ik stink nu een uur in de wind want heb in mn eentje 2 tenen knoflook naar binnen gewerkt! :) Ook dit is echt een prachtig kookboek!Oh, trouwens, over blunders gesproken... Vorige week ging ik heel enthousiast een recept maken uit Jamie's Amerika. Ik had een heerlijk recept uitgekozen, de boodschappen opgeschreven en ik dus naar de slager. Ik bestel daar 2 maal 250 gram ossenhaas... Toen de verkoopster achter de toonbank mijn vraag herhaalde met een vragend gezicht, had ik eigenlijk al nattigheid moeten voelen *lol*. De rekening....€24. Uhh, wat? Hi! Wist ik veel dat ossenhaas zo duur is! Pff!!! Nou, ik ben dus al niet zo'n ster in koken, nu stond ik helemaal zenuwachtig achter de pan. Deze ossenhaas mocht ik natuurlijk niet verpesten! Gelukkig ging alles goed en hadden Patrick en ik heerlijk gegeten! Opluchting!!! *lol*
Ben je trouwens benieuwd naar Jamie's Amerika, vanavond om 22.30 op RTL4 komt "Jamie Oliver's American Roadtrip". Dit is een soort van documentaire over de reis van Jamie Oliver door Amerika waarbij je veel recepten, informatie en personen uit het kookboek terug ziet. Erg leuk!!!

Heb ik al gezegd dat ik met een leuk, maar nu nog geheim, creatief kadootje bezig ben??? :)

2 Comments:

mama said...

Ben zó benieuwd naar je creatieve kadootje! En a.u.b. morgen niet zoveel knoflook maar wél die mooi cd in de auto! x

Mika said...

Jamie is the best!!!! Ik heb ze allemaal en ze blijven inspireren. Mika (www.mikascrap.typepad.com)