vrijdag 8 januari 2010

Geboortekaartje

Een oud-collega van mij is voor de 2e keer vader geworden, van Siem, en dus was het weer tijd voor een geboortekaartje. Ik heb me dit keer laten inspireren door het geboortjekaartje zelf. Aangezien dit kaartje speciaal voor hun is ontworpen, weet ik niet of ik het op me blog mag laten zien dus dat doe ik voor de zekerheid maar niet. Maar laat ik zeggen dat op het geboortjekaartje ook een boom stond afgebeeld, in het groen/bruin/blauw/wit, met de naam eronder. Ik ben zelf erg blij met mijn kaartje :). Hij is helemaal geworden zoals ik wilde en het is lang geleden dat ik iets uit handen kreeg waar ik tevreden over was. Yeah! :)

6 Comments:

Anita said...

Keigaaf!!!!!
Ben je weer helemaal bij????
Fijn weekend.

Annes Art said...

Inderdaad kei mooi kaartje Evi, je bent het echt nog niet afgeleerd;o))

Audrey said...

Geweldig! kom je snel langs de winkel, heel veel desigual!!!

Viv said...

Gaaf kaartje, Evi!! Leuk dat je je hebt laten inspireren door het geboorte kaartje. Fijn weekend.

Marcia Hamelijnck said...

Heel mooi! Ik houd van boompjes! En Siem is ook wel een leuke naam trouwens.

sam said...

ontzettend leuke kaart!