dinsdag 5 januari 2010

Onder de wol met Jamie :)

Ik ben op het moment erguhh moe dus er komt niet veel creatiefs uit mijn handen :(. Dat komt vanzelf weer goed maar tot die tijd wilde ik graag een boek om even lekker te kunnen relaxen onder de wol. Dus vandaag ben ik naar de winkel geweest en ik kwam thuis met Jamie's America. Nu denken jullie misschien "Hoezo ga je relaxen met een kookboek? *lol*". Nou, het zit zo...er staan ook hele mooie foto's en verhalen van Jamie's reis naar Amerika in!
Sinds onze reis naar Amerika ben ik helemaal weg van dit land dus ik vind het heerlijk om over dit land te lezen en alvast te dromen van "nog een keer naar The States". Twee vliegen in één klap dus want na het bekijken van de foto's en het lezen van de verhalen, kan ik vervolgens lekker gaan kokkerellen. Of ja,...een poging doen tot dan hè...*lol*. Helaas is koken niet een van mijn grootste talenten :).
Bij thuiskomst was er echter alleen 1 probleem....Patrick had dit boek al voor mijn verjaardag gekocht. Woeps! Gelukkig konden we het nog ruilen :). Nu denken jullie misschien "wow, jouw vent weet goed wat jij leuk vindt", maar dat is niet helemaal waar hoor :). Ik had het hem al stiekum ingefluisterd maar had alleen niet verwacht dat hij het nu al gekocht zou hebben. Meestal kan ik namelijk mijn eigen kado's op het laatste moment alsnog zelf gaan kopen *lol*. Ik dacht nu dus, dan koop ik het toch een maandje eerder...dan kan ik er nu alvast van genieten. Oh, erg hè!!! *lol*. Blunder!


3 Comments:

Klaartje said...

hihi, oh errug!!! Wil wel foto's zien van je kookkunsten hoor! Rust ze! ;)

Anoniem said...

Nou Evi, je weet het, die tweede keer naar de States hoef je niet over te dromen hoor. Jullie zijn altijd welkom hier in Chicago (waar het overigens nu een graadje of 20 onder nul is brrrrrr).
Maarten en Raquel

Viv said...

Nu weet je wel al wat je voor je verjaardag krijgt ;)
Enne...mocht je een lekker recept tegen komen, ben ik altijd voor in!