maandag 22 februari 2010

Crazy Amigo's en haken

Vandaag heb ik het besluit genomen (met pijn in mijn hart!) om te stoppen met de Crazy Amigo's. Ik vind het echt ontzettend jammer want ik heb altijd zo ontzettend veel lol gehad met de meiden en daarnaast heb ik ook zoveel van ze geleerd maar soms moet je keuzes maken :(. De laatste tijd heb ik onze meetings steeds af moeten zeggen omdat ik het te druk had en dat vind ik gewoon niet fijn. Ik ben van mening dat je iets goed doet, of je doet het niet. Ik vind het niet fair naar de groep als ik maar "half" aanwezig ben en mee doe. Daarnaast zijn onze challenges vooral gebasseerd op het stempelen en dat doe ik al tijden niet meer. Ik vond het dan ook steeds lastiger worden om met de challenges mee te doen en om zelf een thema te bedenken. Dit samen heeft mij dan ook doen besluiten te stoppen :(.

Ik wil alle Crazy Amigo's bedanken voor alle gezelligheid en creatieve inspiratie!!! Ik ga jullie missen hoor! Jullie zijn super! Ik hoop jullie zeker zo her en der nog eens tegen te komen. Tot ziens/blogs/mails!!!

Dit wil niet zeggen dat ik helemaal stop met creabea-en hoor. Het is wel wat minder op het moment maar dat komt wel weer. Linde heeft mij gister leren haken. Hoe suf het ook klinkt, het is hartstikke leuk!!! Wat een leuke poppetjes kun je daarmee maken! Linde heeft er al 2 op haar blog staan. Ik ben benieuwd of ik ooit zo'n poppetje af krijg....ik zat gister al uren op maar 8 banen *lol*.... Tja, geduld is een schone zaak! :)

2 Comments:

Anita said...

Ohhhhhhh ik vind het ook jammer dat je gaat stoppen.
Ik zal zeker je vrolijke lach en je gezellige praatjes en verhaaltjes gaan missen. Maar we komen elkaar zeker wel tegen ergens.....
En ja wat een GAVE haakwerkjes heeft Linde gemaakt!!!

Viv said...

Ik wil ook zo graag leren haken, zo leuk! Maar helaas het wil me maar niet lukken, daar heb ik denk ik te weinig geduld voor!