zondag 7 februari 2010

Memory-spel

Ik kan mijn geheim projectje nu laten zien :). Het is een kraamkadootje voor mijn neefje Victor en vandaag heb ik het aan mijn peetoom kunnen geven. Hij is over uit Amerika en we hebben dan ook gezellig met de hele familie gegeten!

Ik heb het spel "Memory" gemaakt, van onze familie. Zo kan Victor, wanneer hij iets ouder is natuurlijk *lol*, ons in Amerika zeker niet vergeten!!!

Het doosje...
De binnenkant...
Zoals bij alle spellen een tijdsduur en aantal personen "vermelding" op de zijkant van de doos....

De spelregels (voor het geval dat...haha), in het nederlands voor mijn oom, en in het engels voor Raquel...

De memorykaartjes, natuurlijk van ieder 2 :)... (Voor de zekerheid heb ik alles gelamineerd, zo kan Victor er ook echt mee spelen zonder dat hij voorzichtig hoeft te zijn)

Op de achterkant van alle kaartjes staan deze appeltjes...

Ik was trouwens ook goed verwend voor mijn verjaardag door mijn oom en Raquel! Ik heb een Louis Vuitton portemonnee gekregen welke perfect past bij de Louis Vuitton tas welke ik 2 jaar terug heb gekregen van hun. Wat een bofkont!!! Maarten en Raquel...super bedankt!!!

3 Comments:

Viv said...

Wat heb je dit super leuk gemaakt, Evi!! Zo origineel, helemaal te gek!

Heidi said...

SUPER!

Anita said...

KEIGAAF!!!!!