dinsdag 2 februari 2010

Weer goed nieuws!

Vorige week heb ik weer mijn jaarlijkse scans gehad. Net heb ik mijn uitslag gehad en alles is goed! Yeah!!! Dat is weer een opluchting! Volgend jaar, precies op mijn 30e verjaardag, moet ik weer terug komen voor nieuwe scans. Dan is het bijna 5 jaar geleden dat de tumor is verwijderd dus die dag bereik ik toch wel een beetje 2 mijlpalen, mijn 30e verjaardag en 5 jaar kanker-vrij (bij goed nieuws). Dat zou mooi zijn, he?!! Morgen, op mijn 29e verjaardag, pak ik in ieder geval een extra goeie borrel :).

8 Comments:

Anoniem said...

Wat fijn!! Gefeliciteerd op alle fronten!!! Gr, Angelina

Anita said...

Heerrrrrrrrlijk nieuws!!
Van harte gefeliciteerd, ook met je verjaardag morgen!!

Klaartje said...

Super!!! Gefeliciteerd!

Annes Art said...

Proficiat, je hebt groot gelijk, een fijne dag gewenst hé!!

Mandy said...

Van harte met dit goede nieuws EN je verjaardag vandaag Evi!!! Dikke smakkerd van Mandy

Lisetta said...

Evi proficiat met je super goede nieuws én je verjaardag. je dag kan niet meer stuk nu. Veel plezier

HARTENKERSJE said...

Fijn om te horen, Evi en proficiat !! lfs Kirs

Viv said...

Nog van harte gefeliciteerd (beetje laat)met je verjaardag en dit is zeker goed nieuws!