zondag 7 maart 2010

Bla bla bla

Afgelopen vrijdag hebben we weer moeten darten. Het ging erg goed!!! Met ingooien gooide ik weer een 180, ik won mijn single, ik won de solo en gooide een belangrijke dubbel met de 1001. Ik was zo blij!!! We hebben uiteindelijk gelijk gespeeld maar voor ons voelde het als een hele grote overwinning!!! :) En....het was weer super gezellig! Dat is natuurlijk het belangrijkste!!!

Aanstaande vrijdag ga ik eindelijk weer eens lekker scrappen! Oh, das lang geleden! Mijn nichtje komt naar Deurne en, samen met Linde, gaan we lekker een dagje aan de hobby. Ik heb er al veel zin in! Ik heb mn projectje ook al klaar liggen. Ik ga een houten doos omtoveren tot sieradenkistje voor het dochtertje van een vriendin van mij. Ik hoop dat ik vrijdag veel inspiratie heb maar dat zal wel goed komen :).

4 Comments:

Theo said...

zal wel een sigarenkistje zijn...

Viv said...

Heel veel plezier vrijdag, en als jullie zo gezellig bezig zijn komt de inspiratie vanzelf wel :)

Linde said...

Ik heb er zin in... en papa heeft idd de sigarenkistjes bij mij neer gelegd!

Hannie said...

Hoi Evi
Ook tegen jou wil ik even zeggen(net als bij Linde) dat ik regelmatig je blog volg, het is leuk om te zien en te lezen waar je mee bezig bent.
Groetjes Loek en Hannie