maandag 22 maart 2010

Dartbaan

Zoals jullie wellicht weten heb ik mijn oude hobby, het darten, weer opgepakt. Ik heb de smaak weer goed te pakken en heb er weer erguhh veel plezier in! Dat ligt natuurlijk ook aan mijn ontzettend gezellige team *lol* maar het blijft ook gewoon een leuk spelletje. En wat denk je...het gaat steeds weer beter! Yeah! Dat is wel fijn hoor :). Om een beetje in het ritme te kunnen blijven, wilde ik thuis ook graag een dartbaan. Gewoon voor de fun, en om te oefenen natuurlijk. Alleen eigenlijk hadden wij hier helemaal geen plek voor...tja...behalve op de voordeur *lol*. Dit is het resultaat...(die dartmat kan natuurlijk weg)... Heeft mn menneke dat niet mooi gemaakt!!??

3 Comments:

Anita said...

En nou maar hopen dat de deur niet geperforeerd wordt. Dat zou namelijk met mij wel het geval zijn. Ik kan nog niet eens een pijltje in het bord gooien.
Veel plezier met je nieuwe dartbaan.

Theo said...

Dat ziet er inderdaad mooi uit. Moet jouw menneke nu iedere keer aanbellen voordat hij zonder risico naar kan...?

Viv said...

leuk!!! Wel uitkijken als je binnen komt lopen ;)
Veel plezier met darten!!