maandag 29 maart 2010

Mijn eigen kookboek...

Sinds een paar maanden ben ik het koken echt leuk gaan vinden. En dat is toch wel een beetje een wonder te noemen. Nee, ik ben er nog steeds geen ster in maar ik doe zeker mijn best *lol*. Sinds een tijdje staan er dan ook kookboeken op mijn aanrecht, hou ik fanatiek de Allerhande van de Albert Hein in de gaten, surf ik op het internet voor lekkere recepten en heb ik zelfs al een beetje "geexperimenteerd" met ingrediƫnten *lol*. De stapels tijdschriften en uitgeprinte recepten begonnen alleen toch wel een beetje in de weg te liggen dus daarom kwam ik op het idee om er zelf een kookboek van te maken. De Allerhande bijvoorbeeld staat voor een groot deel vol reclame, tips en intervieuws dus daar heb ik alle lekkere recepten, die ik ook echt een keer wil gaan proberen, uitgescheurd. Dat scheelt weer ruimte :). Daarnaast had ik toch ook wel een aantal recepten uitgeprint die een beetje tegen vielen. Uiteindelijk heb ik nu een klein stapeltje met lekkere recepten die klaar liggen om gescrapt te gaan worden! Een voorwaarde...ik moet ze wel eerst een keer klaar maken voordat ze in mijn kookboek mogen *lol*. Het eerste recept is inmiddels klaar maar op een of andere rare wijze krijg ik op dit moment de foto niet geupload??? Volgende keer beter hoop ik!!!

7 Comments:

Klaartje said...

Je maakt me nieuwsgierig! :)

mama said...

Dit is wel heel erg speciaal! Jij en echt fanatiek met recepten!!! x

Viv said...

Ik ben ook fanatiek bezig met recepten uit de allerhande, ben benieuwd naar je kookboek :)

Anita said...

Ben benieuwd naar jouw kookboek.
Keileuk!!

HARTENKERSJE said...

leuk idee zeg, dat ga ik maar ook eens doen!
En wat goed dat je meer gaat koken...

scraplfs Kirs

Jeroen said...
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Anoniem said...

Misschien dat http://www.mijnkookboek.net/ iets voor je is.