vrijdag 9 april 2010

Kookboek

Ik heb weer een aantal pagina's van mijn eigen kookboekje af. Ik heb het boekje zo op formaat gemaakt dat de recepten van de Albert Hein, welke altijd vooraan in de winkel liggen, er ook precies tussen passen. Ik heb nog geen voor- en achterkant gemaakt maar dat komt wel een keertje. Nu eerst weer even fanatiek koken want ik ben door mijn te scrappen recepten heen. Weer tijd dus om iets nieuws uit te proberen....of ik duik weer even in mijn kookboeken van Jamie?! :)








4 Comments:

Linde said...

Heel leuk!! Wordt een mooi verzamelwerkje zo!

Viv said...

hmmmm, ik krijg er honger van :) Erg leuk zo`n gescrapt kookboek...ik ben gisteren in Heesch geweest en heb de nieuwe lijn van Adele gekocht (allemaal kookspulletjes) mischien ga ik ook wel een kookboek scrappen!

Natalie said...

Wow, ziet er super uit!! En erg handig dat formaat ivm die hele leuke en lekkere recepten van de appie!

Karlien said...

Ziet er echt heel leuk en smakelijk uit!!! Doe wel leuke ideeen op in jou boekje zo!

Liefs klien