zondag 9 mei 2010

Bla bla bla

Oh, wat ben ik slecht aan het bloggen de laatste tijd :(. Maar ik heb ook niet zoveel te laten zien... Ben met vanalles bezig...stappen, darten, daarvan bijkomen *lol*, werken en natuurlijk ben ik ook veel bij Manou te vinden :). Al met al komt er op het moment van de hobby niet veel terecht. Vanochtend wel snel een tegoedbon gemaakt voor de moeder van Patrick maar deze ben ik natuurlijk vergeten op de foto te zetten. Duh! Doe ik een keer wat.... :). Dan nog maar een foto van onze "foto-shoot" met Manou... Is het geen schatje!!!???
O, enne, heb ik al gezegd dat een Iphone echt verslavend is....:)

3 Comments:

Anita said...

Jaaaaaaaa het is echt een lekker ding :) Snap wel dat je vaak bij d'r bent. Let maar op dat het niet aanstekelijk werkt hahaha.

Viv said...

Wow, prachtige foto Evi!!!
Je kunt goed zien dat jullie een foto cursus hebben gevolgd!

Groetjes Viv

Michael said...

Ohhhh wat een schatje! Kei lief!
Groetjes vanuit de Filipijnen