dinsdag 25 mei 2010

Lekker weekend!!

Oh, hebben jullie ook zo genoten van het lange weekend? Ik vond het heerlijk!! Aan het warme weer moest ik wel even wennen. Ik ben niet zo'n "hoe-heter-hoe-beter" type *lol*. Maar toen ik eenmaal languit op het terras zat met een verfrissende Jillz, toen was dat toch wel erguhh lekker! Nog 2 weekjes werken en dan heb ik weer een aantal daagjes vrij....dan is het namelijk Deurne Kermis. Altijd leuk! :)

Inmiddels heb ik weer een aantal recepten uitgeprobeerd. Mijn scrapspullen kunnen nu weer tevoorschijn komen want ze waren allemaal lekker genoeg voor in mijn kookboekje. Een pastagerecht had ik zelfs helemaal zelf bedacht! Het was een uitdaging maar Patrick heeft zo zitten smullen. Ik was helemaal trots op mezelf *lol*.
Nu nog even de tijd vinden om te scrappen maar wellicht komt dat dit weekend helemaal goed. Patrick is dan naar Pinkpop dus ik heb het rijk alleen. Maar aan de andere kant, mijn agenda is ook redelijk gevuld. Ach, we zullen wel zien :)....

2 Comments:

mama said...

Het was inderdaad super genieten zo'n lekker lang zonnig weekend!!Dan valt werken weer érrug tegen...

Viv said...

oh ja, ik heb ook echt genoten :) Ben benieuwd over welke recepten je gaat scrappen..ik kan er ook nog een aantal gebruiken!
Fijn weekend alvast en scrap ze!

Groetjes Viv