zondag 2 mei 2010

Voetbal

Vandaag heb ik, vol spanning, naar de ontknoping van de eredividie gekeken. Ajax trok, ondanks de winst, aan het kortste eind en is 2e geworden. Natuurlijk voor mij een teleurstelling want wat heeft Ajax dit jaar veel doelpunten gescoord en veel punten gehaald. Ongelooflijk! Het is bijna onmogelijk dat daar nog een club boven staat maar het is toch echt zo, Twente was 1 puntje beter. Wel knap hoor! Er is vandaag geschiedenis geschreven...Twente voor het eerst in de geschiedenis landskampioen. Proficiat!Nu hopen dat Ajax donderdag de beker pakt en toch met een prijs naar huis gaat. En daarna....het Wereldkampioenschap! Oh, ik heb er zo'n zin in! Vriendinnetjes van mij gaan naar Zuid-Afrika maar dat heb ik helaas aan me voorbij moeten laten gaan. Dit keer dus geen feest vieren op het oranjeplein maar gewoon gezellig in de kroeg :).

1 Comment:

Viv said...

Wat jammer voor je Evi, maar er is nog hoop op een beker zoals ik lees :) We hopen op donderdag!