zondag 30 mei 2010

Weer in Oranje-sfeer: Boekje EK 2008

Yeah, ik heb weer gescrapt :). Twee jaar geleden ben ik met de Havomeiden naar Bern geweest, voor de EK-wedstrijd tussen Nederland en Italie. Ik heb toen voor alle 4 hiervan een boekje gemaakt. Na die 4 boekjes kon ik geen oranje meer zien *lol* dus uiteindelijk heb ik nooit meer een boekje gemaakt voor mezelf. Eigenlijk vond ik dat wel jammer want die dagen waren zo leuk en juist zo'n dingen wil je vastleggen in een boekje, toch?! Omdat ik nu weer in oranje-sfeer begin te komen vanwege het WK (hier heb ik zin in!!!), leek me dit een leuk moment om het EK-boekje alsnog voor mezelf te maken. En dat heb ik dit weekend gedaan! Het was heerlijk om weer eens lekker een avondje, tijdens de halve finale van X-factor, bij Linde in mn kloffie te scrappen. Gister, tijdens de finale van X-factor (zijn jullie ook zo blij dat Jaap heeft gewonnen??!!), heb ik het boekje thuis afgemaakt. Niet alle foto's zitten erin (en dan heb ik er per ongeluk ook nog eentje dubbel in zitten.....duhhh) maar het geeft wel een goed beeld van ons tripje en het plezier dat we gehad hebben. Ik ben er zelf erg blij mee :)!

7 Comments:

mama said...

Heel gaaf!!! Hard gewerkt sinds ik je gezien heb!! x

Annes Art said...

Gaaf boekje evi!!

Caatje said...

Gaaf Evi

Linde said...

Héél leuk geworden!!
Kuzz Linde

Viv said...

Wat leuk dat je weer hebt gescrapt, het het is een heel gaaf en vrolijk boekje geworden! Krijg ook zin in het WK :0

sam said...

vind het een geweldig leuk boekje! lekker vrolijk!

Natalie said...

Super leuk boekje!