woensdag 23 juni 2010

Boekje: Kian...de eerste 8 wkn!

Jac en Miranda, vrienden van ons, hebben sinds 2 weken een puppy...Kian! Een SintBernard. Oh, zo schattig!!! Miranda heeft mij gevraagd om een boekje te maken over de eerste 8 weken van Kian, bij de kennel. Ik hou van zo'n projectjes dus ik ben meteen begonnen! Ik had nog toepasselijk scrappapier liggen, het hondjespapier van Elsie, en daar heb ik leuke dingetjes in mijn kast bij gezocht. Toen de spullen naar de huiskamer en scrappen maar *lol*. Heerlijk, zeker tijdens het voetbal! DE perfecte combinatie haha. Binnen een paar dagen had ik het boekje af en ik ben zelf super blij met het resultaat! Miranda gelukkig ook :).
Miranda heeft mij de emails met foto's doorgestuurd, welke zij wekelijks ontving van de kennel. Daar heb ik alle informatie uitgehaald. Ook heb ik in het boekje een cd met de foto's verwerkt omdat ik weet dat Miranda zelf niet zo goed is met het kopieeren van foto's. Zo heeft ze alle informatie bij elkaar.






















4 Comments:

Anita said...

WOWWWWWWW wat een gaaf boekje!!!
En dat maak jij "zomaar effe" onder het voetballen???
Schitterend!!

mama said...

Wat een geweldige hond!! Maar vooral een super boekje!!

Viv said...

Wat een gaaf boekje, Evi!!! En zo`n leuke herinnering aan Kian z`n puppie tijd :)

Linde said...

echt suuuuper mooi geworden!