maandag 28 juni 2010

RockinPark

Vandaag ben ik met de Havomeiden weer naar RockinPark geweest. Het was super om de meiden weer te zien want Yvonne, Nicola en Loes waren net terug uit Zuid-Afrika. Het was erg leuk hun verhalen te horen!! En wat een weer vandaag zeg! Hadden we 2 jaar geleden in het begin nog regen, nu geen druppel. Al had het op zich toch ook wel iets minder warm mogen zijn. Een hele dag in de zon op een open vlakte, pff, dat hakt er wel in. Al moet ik zeggen, het is me uiteindelijk wel mee gevallen. Ik dacht helemaal verbrand te zijn maar dat valt reuze mee. Sterker nog, ik ben voor mijn gevoel amper verkleurd. Alleen mijn gezicht is een beetje verbrand en dat valt ook nog wel mee want mijn halve gezicht was bedekt door mn zonnebril. Lees: lasbril...volgens Patrick *lol*. Helaas is deze nu wel een beetje zichtbaar in mn gezicht :).Maar ik kan de zonnebrand P10 jullie dus erg aanraden :).
We hebben een leuk dag gehad! Twee jaar geleden zijn we nog een paar keer van podium A naar podium B verschoven, vandaag hebben we vooral veel van de zon genoten, met de muziek "op de achtergrond" bij podium A. Heerlijk! Alleen voor de Stereophonics zijn we naar podium B gegaan. Natuurlijk was het hoogtepunt van de dag Pearl Jam! Geweldig!! Meiden, bedankt voor de gezellige dag! Enne, Yvonne, mijn tomatensoep was nog erguhh lekker :)...

2 Comments:

Viv said...

Leuke foto`s!! Ziet er gezellig uit!!

Theo said...

ik was ook een beetje in Rockin Park; op afstand meegenoten van de muziek ;-)