dinsdag 15 juni 2010

Twitter

Je hoort steeds meer over "twitteren" dus ik heb ook maar eens gekeken of dat iets voor mij is. Ik kwam erachter dat ik mijn twitter-account kan linken aan mijn blog en dat vind ik zelf wel handig :). Van bloggen komt de laatste tijd iets minder terecht en op deze manier kan ik toch even snel iets van mezelf laten horen, via bijvoorbeeld mijn Iphone. Rechtsboven op mijn blog kun je voortaan mijn "tweets" (hoe bedenken ze toch al die woorden *lol*) lezen. Maaruhh, ik blijf ook gewoon bloggen hoor!! Ik heb weer een creatief projectje liggen en natuurlijk staan er weer "oranje-pic's" op mn toetsel maar dat later...

Ik kan nu zelf ook tweets van anderen volgen. Helaas mag het Nederlands Elftal niet meer twitteren. Juist die mannen had ik nu graag gevolgd natuurlijk!! Maar ach, er zullen vast nog meer leuke twitteraars te vinden zijn. Jij misschien? :)

0 Comments: