zondag 1 augustus 2010

Even bijkletsen!

Jazeker, zo heb ik 2 weken geen post...vandaag heb ik er 2 :).
Even bijpraten... Allereerst, ik heb vakantie!!! Yeah!!! Het is maar 1 weekje maar dat is nogal beter dan niets. Patrick en ik gaan met zijn ouders en zus een paar dagen naar de camping. Even lekker eruit en lekker lamballen. Ik denk dat er wel wat scrapspulletjes mee zullen gaan. Ik ben namelijk nog steeds bezig met mijn kookboekje. Ik heb er inmiddels weer 2 receptjes bij en ik heb er nog een aantal klaar liggen om te scrappen. Een mooie bezigheid voor op de camping, toch?




Dan neem ik ook nog mn studie-boeken mee. Yep, ik heb weer een studie opgepakt! Een aantal jaar geleden ben ik aan het Praktijkdiploma Boekhouden begonnen en ik heb toen 2 modules gehaald. Ik moest er nog eentje maar daar is het nooit van gekomen. Eigenlijk vond ik dat toch wel zonde en daarom ga ik het nu afmaken, via de LOI. Aangezien de opzet en inhoud van de opleiding wat is veranderd, moet ik nu nog 2 modules gaan halen in plaats van 1. Ik hoop hier in januari examen voor te kunnen gaan doen. Wish me luck! :)
Verder neem ik spelletjes mee, het nieuwe boek van Karin Slaughter, lekkere hapjes en drankjes....ja, dat komt wel goed :).

Bij thuiskomst mag ik gelijk weer aan de slag. Nee, gelukkig nog niet meteen op mijn reguliere werk maar ik heb er voort een "bijbaantje" bij. Ik werk bij cafe 't Pandje, waar ik ook dart en wij altijd uitgaan. Vorig jaar hadden Patrick en ik al een keertje ingevallen (zie foto) en nu sinds Deurne Kermis hoor ik er voortaan "vast" bij. Erg leuk!!!

Ik heb ook weer wat scrapprojectjes in het vooruitzicht, heb een heel leuk petekind die ik veel wil knuffelen, het dartseizoen gaat dadelijk weer beginnen, vanaf volgende week weer heerlijk eredivisie-voetbal, leuke vriendinnen en een lieve zus om dingen mee te doen en natuurlijk een geweldig vriendje. Ja, ik hou mezelf wel bezig!!! Hihi. Maar nu eerst....op vakantie!!! :)

2 Comments:

Viv said...

Receptjes zien er weer goed uit Evi! Geniet lekker van je vakantie :)

Groetjes Viv

Natalie said...

Echt leuk weer, die receptjes! Geniet van je vakantie, groetjes, Natalie