dinsdag 12 oktober 2010

Geboorteboekje Manou

Afgelopen zondag was de doop van Manou. Natuurlijk heb ik voor haar ook een geboortjeboekje gemaakt. Helaas zijn de foto's niet heel goed maar daar moet je maar even doorheen kijken :)...















Pff, ik ben met een stel meiden aan het wandelen. Twee tot drie keer in de week 1 uur! Het is best vermoeiend en ik voel het aan mn beentjes maar het is zo fijn! En gezellig natuurlijk :). Een goed voornemen wat ik voorlopig hoop vol te houden. Dat ik langzaam wat kilootjes aan het verliezen ben, dat geeft natuurlijk moed! Maarrr...dat komt ook omdat ik een beetje aan het opletten ben. Niet streng op dieet want dat is niets voor mij maar gewoon een beetje verantwoord genieten van eten :)....

8 Comments:

mama said...

Je bent echt goed bezig! Allebei bedoel ik dan...Wandelen en weer mooi aan het scrappen xx

Anita said...

WOW Eef, wa bende gij goed bezig zeg!!!
Skon buukskes gemakt EN nog ont afvallen en lopuh.......ut moet nie gekker worre ;)
Es ik oe nog mar ken es ik oe tege mog komme hihi.

Theo said...

wauw, leuk boekje! ik heb het in het echt gezien; niets mis met die foto's

Annes Art said...

Schitterend boekje Evi, en knap zeg, dat wandelen!!

Klaartje said...

Kei leuk je geboorteboekjes!!

groetjes!

Miranda said...

He,
Via, via kom ik op je blog en wil even zeggen dat je echt geweldige creaties maakt!!!
Wat zijn deze geboorteboekjes super zeg!!!!

Fijn weekend!
Miranda

Viv said...

Weer zo`n gaaf geboorte boekje! Wat een leuk idee soepstengels en muisjes :)

Fijn weekend, groetjes Viv

sam said...

super leuk boekje!!