zaterdag 23 oktober 2010

Trouwjurk!

Ik ben geslaagd voor mijn trouwjurk! :) Gister ben ik samen met ons Linde, ons mam en Charlene naar Arnhem geweest. Eigenlijk had ik nog helemaal niet verwacht dat ik zou slagen en was het meer bedoeld als orientatie-dagje maar de eerste die ik aantrok was het gewoon. Tja, dan moet je het gewoon doen want anders krijg je spijt. Dadelijk is hij straks weg... Ik moet dus nu nog wel heel lang wachten voordat ik hem aan kan maar ik ben helemaal blij!!! En dit is een goeie stok achter de deur om op mijn gewicht te blijven letten :).

5 Comments:

mama said...

Het is echt de mooiste jurk die je je maar bedenken kan!!!!!!xx

Viv said...

Te gek, en dan ook nog de 1e die je aantrekt!

Kirs said...

Wat spannend zeg. Helemaal leuk natuurlijk....dan moet ik ook wachten op de mooie foto's!

Gr Kirs

Yvonne said...

Oohhh Evi.......wat gaaf! Na onze ideeen uitwisseling hierover ben ik natuurlijk EXTRA benieuwd ;)))))!!
X

Sofie Stuart said...

Ben echt super benieuwd!! Als ik die van mij laat zien... laat jij dan die van jou zien? ;)