maandag 29 november 2010

Druk, druk, druk...en ook weer niet....

Oh, het is stil op mijn blog. Veels te stil! Maar stil zit ik niet hoor, integendeel...

Ik ben druk bezig met de sinterklaastijd. Eind december hebben we weer een gezellige surprise op de planning staan en natuurlijk wil ik weer met iets moois voor de dag komen. Sowieso met de suprise maar ook met zelfgemaakte kadootjes. Linde is ook weer helemaal gesetteld in haar nieuwe huis dus we kunnen weer gezellig samen creabea bezig zijn :). Volgende week vrijdag heb ik ook kadospel-avond met de havomeiden en een week later later bij ons mam. Daarvoor moet ik nog een spel bedenken en in elkaar zetten dus de sint houdt me nog wel even bezig. Ik vind het wel leuk om elk jaar weer iets nieuws te bedenken. Dat dobbelen wordt ook een beetje saai he :).

Daarnaast zijn de bruiloftvoorbereidingen nu ook echt begonnen! Afgelopen zaterdag zijn we een kijkje gaan nemen bij onze fotografen. Hiervoor moesten we helemaal naar Leiden maar het was het waard hoor. Ik ben helemaal blij met onze keuze!! Ook ben ik stiekem al aan het kijken naar de huwelijksreis. Tjemie, dat is wel moeilijk hoor! We gaan natuurlijk in november en dan is het niet overal warm. We willen graag een combinatie tussen relaxen en reizen, of in ieder geval iets van het land zien (dus niet 2 weken op een allinclusive resort hangen). De westkust van Amerika staat echt hoog op mijn verlanglijstje maar daar is het in november niet zo warm en ik weet ook niet of het geldboompje daarvoor hard genoeg groeit :). Als je daarheen gaat, dan moet je het natuurlijk ook wel goed kunnen doen. Bali en Mexico trekken mij ook wel maar daar loopt Patrick nog niet helemaal warm voor. We hebben afgesproken binnenkort maar gewoon weer het reisburo binnen te lopen en dan zien we wel waar we mee naar buiten komen. De vorige keer gingen we voor een weekendje Duitsland en kwamen we terug met tickets naar Miami dus bij ons weet je het nooit *lol*. Heeft iemand nog goeie tips???

Oh, hebben jullie dat ook met dit weer? Gewoon de behoefte om niets te doen! Niets zo lekker dan op de bank onder de wol met japanse mix, een warme bak thee en een mooie film, de voice of holland of so you think you can dance. Dat laatste is overigens nu afgelopen. Mijn favoriet, Floris, heeft gewonnen. Yeah!!

Enne, had ik al verteld dat Patrick een nieuwe baan heeft? Nou ja, of eigenlijk een oude *lol*... hij gaat terug naar zijn oude baas. Ik ben erg blij voor hem!

Ja, naast het darten, stappen, werken, wandelen en andere leukde dingen doen, houdt dit alles me wel bezig. Ik hoef me voorlopig niet te vervelen!! Behalve als ik naar Ajax kijk...grrr...want daar wordt ik op het moment natuurlijk NIET vrolijk van :(....

1 Comment:

Viv said...

Ja dat lijkt me ook heel erg leuk zo`n bruidsboeket en laat Natasja Verbeek daar nou net een instructie filmpje van op haar blog hebben staan :) Kijk hier maar eens http://vimeo.com/5512154 echt mooi!

Groetjes Viv