donderdag 11 november 2010

Het aftellen kan beginnen...

Nu kan het aftellen echt beginnen... Precies over 1 jaar gaan wij trouwen! Sterker nog, kijkend naar de tijd, over 1 jaar zijn we getrouwd :). De voorbereidingen kunnen nu echt van start. Zoals jullie weten heb ik mijn jurk al binnen maar deze ga ik natuurlijk niet laten zien :). Wel zal ik verklappen waar ik hem gekocht heb....bij Assepoester in Arnhem...
Dit bordje hangt op de deur...vonden wij wel grappig :)...
En hier zit hij dan in...DE JURK! Jazeker, ik heb hem al thuis. Nou ja, ons mam heeft hem thuis. Dat leek me met nieuwsgierige Petje wel zo slim! :) Natuurlijk moet ik nog wel een keertje terug om hem te passen en eventueel beetje te laten vermaken.

Maar....jullie zijn nu vast heel nieuwsgierig geworden en hebben bovenstaande site al helemaal bovenste onder gehaald....HAHA!! Vooruit, ik zal 1 tipje van de sluier geven...hij is NIET wit! :)

5 Comments:

Audrey said...

Nu word ik wel heel nieuwsgierig, niet wit...nog een jaar geduld dus!

Viv said...

Ik ga zo eens even kijken, ben echt benieuwd welke jurk je hebt gekozen.
En ja.nu kan het aftellen echt beginnen :)

Anita said...

Spannend............ik denk dat ROOD jou wel heel mooi staat!
Hèhè....nog 364 nachtjes slapen...

South-East Motorcycles said...

Ik ga ook voor Rood, en we tellen allemaal met je mee..... veel plezier met alle voorbereidingen.
363 nachtjes nog.....

Groetjes Lisetta

http://simplydutch.blogspot.com/ said...

Nieuwsgierig!