donderdag 6 januari 2011

Daar ben ik weer :)

Wow, dat is echt heel lang geleden....

Allereerst voor iedereen een heel gelukkig, gezond en gezellig 2011! Ik ben een beetje laat, I know, maar ik heb vanaf 1 januari met een hersenschudding in bed gelegen :(. Nee, ik ben niet uitgeleden door de gladheid, had ook niet te diep in het glaasje gekeken...ik ben een afzuigkap tegengekomen en die heeft me goed te pakken gehad...BAM! Au! Ondanks dat heb ik een gezellige oudjaarsavond gehad maar de volgende dag ging het wat minder. De laatste dagen heb ik dus doorgebracht in bed en op de bank...heel saai!! Een minder begin van dit jaar dus :(. Maar dat gaat hopelijk helemaal goed komen want ja, het is nu eindelijk zover...2011...dit gaat ONS jaar worden :).

Vorige week hadden Patrick en ik lekker vakantie en zijn we op pad geweest voor trouwenringen. We zijn geslaagd en helemaal blij! Ook hebben we een voorboeking gedaan voor onze huwelijksreis en het wordt...Mechicoooooooooo! Verder hadden we nog andere leuke dingen te doen. Zo ben ik met Linde mee geweest om haar 1e tattoo te laten zetten, heb ik zelf een afspraak gemaakt om mijn eigen tattoo uit te laten bereiden (en dat zou deze week zijn gebeurd dus dat ging helaas niet door :(...), heeft Patrick een proefdagje gehad bij zijn nieuwe baas, ben ik naar de film "Loft" geweest (aanrader!!!) en hebben we een gezellige surprise gehad met de "clan" van het Pandje.

Nu kan ik eindelijk laten zien wat ik heb gemaakt. Ik had een vriendin van mij die erg houdt van make-up, sieraden, tassen...je kent het wel...de vrouwen-dingetjes. Ik heb voor haar dan ook gemaakt een make-up-spiegel en make-up tas. Dit is het resultaat...
De tas...met dank aan Linde die mij heeft geholpen met het naaimachine-werk!!
De make-up spiegel. Ik heb een houten spiegel van de Action gepimpt...
Zo had ik de surprise ingepakt. Het gedicht in de zak van sinterklaas.
Zelf heb ik ook zo'n geweldige surprise gekregen!!! Wandelschoenen van brood. De foto's zeggen genoeg denk ik :)....
Oh, zijn ze niet schattig??? :)
Patrick had een vogelkooi gekregen. Ook erg leuk! Het vogeltje maakte zelfs geluid :).
Het was een erg gezellige en geslaagde avond!!! Iedereen heeft mij doen verbazen hoor, met hun prachtige surprises.

7 Comments:

Anita said...

GAAFFFFFFFFF die schoenen!!!
Zat vandeweek nog aan je te denken :)
Leuk weer eens wat van je te horen.
Nog de beste wensen voor dit speciale jaar voor jullie allebei!

Natalie said...

Ooo, wat geweldig, dat tasje en die spiegel!!! Super gedaan! En die schoenen zijn idd erg gaaf!

Theo said...

het is maar te hopen dat het sweet shoes zijn en niet zweet schoenen...

Viv said...

Voor jullie ook een goed nieuw jaar toegewenst!!
Leuk he al die voorbereidingen voor het huwelijk (kan ik nou ook over meepraten ;)

Wat een leuke surprises, daar is zeker veel werk in gestoken..leuk!!

Groetjes Viv

mama said...

Wat een gave surprises! Die je gegeven en die je gekregen hebt!x

mama said...

Wat een gave surprises! Die je gegeven en die je gekregen hebt!x

Audrey said...

Hey, wat leuk dat je er weer bent!! Hopelijk voel je je nu weer wat beter, ik wens jullie ook alle goeds voor 2011 en hoop dat jullie een geweldig jaar tegemoet gaan!