maandag 24 januari 2011

Goed nieuws!

Afgelopen donderdag was het weer tijd voor mijn jaarlijkse scans in het AVL. Dit brengt toch altijd wel weer wat spanning met zich mee. Zeker dit keer want het is nu 5 jaar geleden dat ik ziek was. Voor mij voelt het bereiken van deze scan dan ook wel een beetje als een "mijlpaal". Gelukkig was alles goed dus ik ben helemaal blij! Ik geloof dat ik me nu officieel "genezen" mag noemen :). Yeah!!! Ik moet volgend jaar nog wel een keer terug komen maar zoals het er nu uitziet zal ik dan naar aller waarschijnlijkheid "ontslagen" worden. Ook wel weer spannend want die scans zijn toch altijd wel een fijne bevestiging maar het is natuurlijk alleen maar een goed teken dat ze me los willen gaan laten.
Ik heb dit keer mijn goede uitslag ook echt gevierd :). Vrijdag moesten wij darten en normaal ben ik altijd als eerste aanwezig van ons team. Nu kwam ik binnen en zaten alle meiden al op een rijtje aan de bar. Ik dacht, huh?, ben ik te laat??? Wat bleek...ze hadden bloemen voor me gehaald en champagne. Zo leuk!! Ik was helemaal verrast!!! Thanx meiden!!! En...ik ben nu helemaal klaar voor mijn 30e verjaardag volgende week :)...

7 Comments:

Audrey said...

Gefeliciteerd!! Wat fijn voor je...ennuh die verjaardag...is dat een stille hint??

Anita said...

Hartstikke fijn zo'n goede uitslag! Gefeliciteerd!!!

Klaartje said...

Super! Gefeliciteerd!!! :)

Annes Art said...

Fijn Evi, Ptroficiat!!

Lisetta said...

Proficiat Evi wat een prachtig bericht, geniet van het leven!!!!

Viv said...

Zeker goed nieuws, wat fijn !!!

Marianne Hope said...

Awesome!!!! Congrats! en geniet ervan:)