dinsdag 11 januari 2011

Sieraden voor trouwen

Ik kan jullie al een klein dingetje verklappen van mijn trouw-outfit :)....mijn sieraden! Dit zegt helemaal niets over mijn jurk dus verder hebben jullie er helemaal niets aan haha. Maar ik vind het wel leuk om te laten zien want ik ben er zooooo blij mee!! Al heel erg lang wilde ik graag een buddha to buddha armband en dit vond ik wel een mooie gelegenheid om er eentje aan te schaffen. Om de set compleet te maken, heb ik ook de bijpassende ring uitgekozen. Maar dit is niet de trouwring hoor!! :) Het kleine armbandje is voor Manou. Zij is natuurlijk ons bruidsmeisje en zo hebben wij op onze dag hetzelfde sieraad om. Dat vonden Linde en ik wel leuk :)....

5 Comments:

Anita said...

WOW wat een stoere set!!
Dat past echt wel bij jou!

Audrey said...

Wow, geweldig!!

Linde said...

Nice Nice Nice

D@nielle said...

prachtig ! Enneh leuk

leonie said...

gaaf! wat een mooie ring

groetjes leonie