maandag 7 februari 2011

Verjaardagskado

Afgelopen donderdag ben ik 30 geworden. Nee, het deed geen pijn *lol*. Integendeel, ik heb een erg leuke dag gehad! Overdag heb ik gewoon gewerkt maar mijn collega's zorgde ervoor dat ik me toch wel jarig voelde. 's Avonds moesten wij darten dus verder kon ik mijn verjaardag niet echt vieren. Maar ook mijn vriendinnen hadden mij goed verrast. Bij binnenkomst werd ik (weer *lol*) verwelkomt met champagne en bloemen. Ook hadden ze een leuke advertentie in de krant gezet. Deze zal ik nog inscannen en laten zien. We moesten darten in Asten en normaal gesproken zijn we met uit-wedstrijden maar met 4 meiden. Nu hadden ze een taxi geregeld en ging heel het team, en nog wat aanhang, gezellig mee. Eenmaal in Asten wachtte mij nog een verrassing...mijn ouders en Linde kwamen ook kijken en een borrel drinken. Zo leuk!!

Ik heb mezelf, o.a. ook voor mijn goeie uitslag zoals elk jaar, een leuk kado gedaan. Hier leg ik mijn verjaardagsgeld van pap, mam en opa&oma bij. Ik heb nog een armband van Buddha to Budhha gekocht. Dit is een kleinere versie die dadelijk heel stoer staat bij mijn trouwsieraden. Deze armband is uit de junior-collectie maar het voordeel van dunne polsjes...die pas ik ook :). Wat ik zelf nu bijzonder vind, is dat ik dadelijk een mooie set heb die symbool staat voor mijn 30e verjaardag, 5-jarenscan en trouwen. Ik ben er erg blij mee...en deze mag ik al dragen :)...

Van Linde & Mark had ik een reisgids gekregen over Mexico. Heel handig voor onze huwelijksreis! En van Charlene & Stephan een behandeling bij mijn tante de zaterdag voor ons trouwen. Super leuk!! Afgelopen zaterdag hadden wij daar ook een behandeling en daar werd ik ook nog eens verrast met een hollands kookboek. Helemaal mijn ding! Dus jullie lezen het...ik ben weer erg verwend!! Thanx iedereen!!

2 Comments:

mama said...

Wat mooi!!! x

Bibi said...

Mooi! Dan heb je zeker wel stoere trouwsieraden! Ik ga volgende maand ook trouwen en ben net geslaagd.