zaterdag 25 juni 2011

Boekje Guus

Zoals ik al schreef, zijn wij vorige week bij het concert van Guus Meeuwis geweest. Ik heb de volgende dag meteen een klein boekje gemaakt met de foto's, als verrassing voor Timo en Laila. Het is natuurlijk wel zo leuk om meteen "bewijsmateriaal" bij de hand te hebben met onze BN-ers verhalen :). Omdat ik het erg druk had zaterdag en dus niet zoveel thuis was, heb ik er een "vluggertje" van gemaakt. Niets voor mij want ik ben normaal uren/dagen/avonden bezig met een boekje. Een leuke uitdaging dus!
Ik heb alle foto's als bladzijden tegen elkaar geplakt. Daar wat leuke dingen bijgeschreven en opgeplakt, wat elementen van de avond erin verwerkt en toen een kaft gemaakt. Heel simpel dus maar ik ben erg blij met het resultaat!!! Dat met 1 uurtje werk... Moet ik vaker doen :)...



2 Comments:

Klaartje said...

Ziet er leuk uit!!

D@nielle said...

de buitenkant ziet er superleuk uit !