woensdag 29 juni 2011

Ondertrouw

Gisteren, tijdens Deurne kermis, zijn Patrick en ik in ondertrouw gegaan. Velen zeiden tegen mij dat het eigenlijk niet zoveel voorstelt en daar hadden ze wel een beetje gelijk in. Maar...voor ons stond er wel een leuke verrassing in de spreekkamer...de Indiaan uit 't Pandje. Laten we het erop houden dat dat een onderonsje is tussen Patrick en de kroegbaas, onze ceremoniemeester. We moesten er erg om lachen!! Zeker omdat wij weten dat dat ding loodzwaar is en ze daarmee hebben lopen sjouwen met 30 graden :). Toen we buiten kwamen, stonden er ook nog een aantal vrienden en Linde en Manou op ons te wachten met een glaasje champagne. Ook een leuke verrassing!! Al met al dus toch een klein feestje!!

5 Comments:

Klaartje said...

Wat een aparte 'getuige' haha! Gefeliciteerd!

Anita said...

Gefeliciteerd!!!

Petje doet me denken aan onzen Har....indianen...harley.....vrachtwagen....

Wan stoere mannen hebben wij hè :)

Audrey said...

Gefeliciteerd!

Viv said...

Leuk zo`n ondertrouw, het stelt niet zoveel voor maar ik vond het toch heel speciaal :)

Anna-May said...

Wat ontzettend leuk om hem als ceremoniemeester te kiezen, word vast een gezellig feest! Ik ben ook erg enthousiast over mijn bruiloft! We hebben zojuist de ringen besteld op http://www.miotrouwringen.nl en ik ben helemaal enthousiast!