maandag 5 september 2011

Oproepje :)

Daar ben ik weer....effe dan...want ik zal de komende tijd nog niet veel te delen hebben. In ieder geval niets creatiefs :). De handjes wapperen wel weer hoor!! Maar...allemaal voor de bruiloft en dat kan ik natuurlijk nog niet laten zien. In dat kader heb ik wel een klein oproepje...
Ik ben op zoek naar 1 rolletje lint van Love Elsie -Betty. Het gaat dan om het 3e witte rolletje op het plaatje, met de tekst "I do" erop. Heeft iemand dat toevallig nog liggen wat ik mag overnemen? Bij de scrapbookwinkel verkopen ze het nog zag ik, maar dan moet ik meteen heel het pakketje nemen terwijl ik eigenlijk alleen het witte lintje gebruik. Ik dacht, ik probeer het eerst even zo :).....

2 Comments:

Viv said...

Sorry, die heb ik niet in mijn bezit!!
Wel erg mooi, ben benieuwd wat je ermee gaat maken.
Leuk he al die voorbereidingen :)

D@nielle said...

ik heb me suf gezocht maar ik geef het op, ik weet dat ik er eentje zou moeten hebben maar ik kan het niet vinden :(