maandag 19 september 2011

Persoonlijke digistempel

Ik ben druk bezig voor de bruiloft! Natuurlijk wil ik ook wat eigen creativiteit inbrengen :). Ik ben bijvoorbeeld druk aan de slag met vilt, met een speciale reden..., maar hier laat ik nog even niets van zien. Ook heb ik een digistempel besteld bij Marjan. Ze maakt erg leuke stempels! Kijk maar eens op haar site. Hier kan ik dus ook mee aan de slag. Dit is hem geworden...


Afgelopen week hebben we verder de kaarten, ontworpen door kaartjes tot kiekjes, ontvangen. Ik ben er erg blij mee!! Komend weekend gaan ze als het goed is de deur uit. Ik ben erg benieuwd naar de reactie's!! Zeker omdat er een verassend elementje op staat......... Wordt vervolgd! :)

3 Comments:

Annes Art said...

Spannend, prachtige stempel ;o))

KnutselMar said...

ziet er mooi uit!! Enne, je kunt nu echt gaan aftellen, spannend!!!

Audrey said...

Schitterend!