vrijdag 9 december 2011

Creabea voor de bruiloft

Ik ben zo druk bezig geweest met foto's kijken, bestellen, inplakken en digitaal verwerken, dat ik helemaal vergeet om te bloggen! En ik heb zoveel te laten zien....
Laat ik vandaag beginnen met mijn creatieve uitspattingen voor de bruiloft. Nee, ik heb zeker niet stil gezeten de weken/maanden van te voren :). Maar het was het waard, iedereen was enthousiast en het gaf een leuk persoonlijk tintje aan de dag.
Allereerst heb ik zelf de tafelschikking gemaakt. Voor iedereen had ik een hartje genaaid van vilt (35 stuks) met daaraan een labeltje als naamkaartje. Bijgevoegd was een kaartje met de indeling van de tafels voor 4 rondes. Zoals jullie zien, was paars onze themakleur :).

In de kadotasjes zaten voor alle meiden van het vrijgezellenfeest, 13 stuks, een (voor ieder persoonlijk) gesrapt boekje met foto's van de vrijgezellendag. Poeh, wat een werk! Maar wel leuk :).
Ook hadden ons mam en ik strikken gemaakt voor aan de deuren en stoelen.
Als laatste had ik kadodoosjes gemaakt voor de ceremoniemeesters met hierin een leuk kadootje, als dank voor hun geweldige inzet!
De havomeiden waren voor ons ook creatief geweest. Ik kreeg het zelfgemaakte HAVOMEIDEN-spel kado!! Zo ontzettend leuk gemaakt! Echt geweldig!

3 Comments:

Klaartje said...

Wat heb je dat leuk gedaan zeg! super!

Nicole said...

Geweldig allemaal!!! SUPER...

Natalie said...

Wat een werk, maar allemaal super leuk!!!